Unity_Technologies_logo.svg

Γιατί Προγραμματισμός με Unity;

Η Unity είναι μία μηχανή δημιουργίας παιχνιδιών για πολλαπλές πλατφόρμες. Αυτό σημαί‐ νει ότι δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός παιχνιδιού μία φορά σε ένα περιβάλλον και το παιχνίδι είναι εκτελέσιμο σε πολλά λειτουργικά συστήματα, όπως Windows, Android και iOS. Με τη Unity είναι δυνατή η δημιουργία παιχνιδιών δύο και τριών διαστάσεων όπως και παιχνιδιών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Η πιστοποίηση «Προγραμματισμός Παιχνιδιών με τη Unity» εμβαθύνει στις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η Unity στη δημιουργία παιχνιδιών και

«ξεκλειδώνει» μυστικά που θα φανούν χρήσιμα σε όσους ασχολούνται, ή επιθυμούν να ασχοληθούν, με αυτό το αντικείμενο.

Για τον προγραμματισμό των παιχνιδιών γίνεται χρήση της C#. Η C# είναι μια γλώσσα προ‐ γραμματισμού, η οποία δημιουργήθηκε από την Microsoft, με κύριο σκοπό να είναι μία απλή αντικειμενοστρεφής γλώσσα για γενική χρήση. Εκτός από τη Unity, χρησιμοποιείται ευρέως για τη δημιουργία εφαρμογών για υπολογιστές και υπηρεσιών διαδικτύου.

Η ύλη είναι διαμορφωμένη ώστε να καλύψει ένα μεγάλο εύρος των πιο δημοφιλών αναγκών των χρηστών του Unity. Είναι χωρισμένο σε τρεις βασικές ενότητες, κάθε μία από τις οποίες αφορά τη δημιουργία ενός παιχνιδιού. Οι δύο ενότητες αφορούν παιχνίδια δύο διαστάσεων, τύπου Shooter και Platform, ενώ η τρίτη ενότητα αφορά παιχνίδι τριών διαστάσεων τύπου First Person Shooter.

Η εξεταστέα ύλη και οι εξετάσεις διατίθενται στα Ελληνικά. Οι εξετάσεις είναι σχεδιασμένες ώστε να δίνουν στους υποψήφιους τη δυνατότητα να δείξουν ότι μπορούν να εφαρμόσουν τις δεξιότητες που προσδιορίζονται στην εξεταστέα ύλη.

 

Σκοπός

Σκοπός του πιστοποιητικού είναι να αξιολογήσει τις γνώσεις ενός υποψηφίου σε έννοιες και λειτουργίες της δημιουργίας παιχνιδιών με τη Unity.

Με την απόκτηση του «Προγραμματισμός Παιχνιδιών με τη Unity», ο κάτοχος αυτού θα είναι σε θέση:

»   Να διαχειρίζεται τα αντικείμενα και τα components τους.

»   Να διαχειρίζεται τη δημιουργία, καταστροφή και κίνηση των αντικειμένων μέσα στο παιχνίδι.

»   Να διαχειρίζεται τις συγκρούσεις (collisions) μεταξύ των αντικειμένων και τη δη‐ μιουργία Raycasts.

»   Να δημιουργεί coroutines για την επανάληψη εντολών.

»   Να δημιουργεί animations στη Unity.

»   Να προσθέτει γραφικά στο παιχνίδι.

»   Να προσθέτει ήχους στο παιχνίδι.

 

»   Να προσθέτει εφέ με χρήση Post Processing.

»   Να εξάγει τις εφαρμογές για όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες.

Η απόκτηση των ανωτέρω δεξιοτήτων και του πιστοποιητικού «Προγραμματισμός Παιχνι‐ διών με τη Unity», αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.

 

 
 

Το Vellum Certified Python Application Developer περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:

  • Εισαγωγή
  • Space Shooter ‐ Πρώτα βήματα
  • Space Shooter ‐ Δημιουργία παίκτη
  • Space Shooter – Πυροβολισμοί
  • Space Shooter – Εχθροί
  • Space Shooter – Γραφικά
  • Space Shooter ‐ Αναβάθμιση όπλου
  • Space Shooter ‐ Αναβάθμιση ταχύτητας παίχτη
  • Space Shooter ‐ Ασπίδα Προστασίας
  • Space Shooter ‐ Διεπαφή χρήστη
  • Space Shooter – Εφέ
  • Space Shooter – Ήχοι
  • Space Shooter ‐ Post Processing
  • Space Shooter ‐ Ανάπτυξη παιχνιδιού
  • Platform Game ‐ Πρώτα βήματα
  • Platform Game ‐ Έλεγχος παίκτη
  • Platform Game ‐ Μετακίνηση επιπέδων
  • 3D Game ‐ Πρώτα βήματα
  • 3D Game ‐ Δημιουργία παίκτη
  • 3D Game ‐ Όπλο παίκτη
  • 3D Game – Νομίσματα
  • 3D Game ‐ Αγορά όπλου

Προφίλ Εξέτασης

  • Η εξέταση υλοποιείται μέσω της εξεταστικής μεθόδου examiny (μέσω απομακρυσμένης επιτήρησης)
  • Ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε τριάντα (30) ερωτήσεις κλειστού τύπου.
  • Η βάση επιτυχίας είναι 70%.
  • Η διάρκεια της εξέτασης είναι 45 λεπτά.