To σχήμα πιστοποίησης ακολουθεί τις απαιτήσεις του Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024:2012 και τα κριτήρια του Ε.ΣΥ.Δ. (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης).

Τα τουριστικά γραφεία παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τουριστική αγορά και αποτελούν τις νόμιμα οργανωμένες επιχειρήσεις, οι οποίες μέσω των μέσων που διαθέτουν και των υπηρεσιών που προσφέρουν, αναλαμβάνουν τη μεταφορά, διακίνηση και διανομή μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων ταξιδιωτών, εντός ή εκτός της χώρας.

Επομένως, ο υπάλληλους τουριστικού γραφείου λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ των πελατών και των αεροπορικών εταιρειών, των ξενοδοχείων αλλά και των υπολοίπων προμηθευτών τουριστικών προϊόντων, γεγονός που προϋποθέτει γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που αφορούν στις βασικές αρχές του τουρισμού, των υπηρεσιών που παρέχουν τα τουριστικά γραφεία, στα είδη του αεροπορικού ταξιδιού, στα δίκτυα διανομής των τουριστικών προϊόντων, στις ιδιαιτερότητες του επαγγελματικού τουρισμού, αλλά και σε τεχνικές πωλήσεων τουριστικών προϊόντων και φυσικά στη γνώση και την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας σε θέματα που αφορούν Στα τουριστικά γραφεία και τα γραφεία μέλη της ΙΑΤΑ.

Σκοπός του πιστοποιητικού είναι να αξιολογήσει τις γνώσεις/δεξιότητες ενός υποψηφίου σε βασικές έννοιες όπως ο τουρισμός, η οργάνωση των τουριστικών γραφείων, οι υπηρεσίες που παρέχονται από αυτά, τα είδη και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τουριστικών γραφείων, τα είδη του αεροπορικού ταξιδιού, τη νομοθεσία που διέπει τη λειτουργία των τουριστικών γραφείων. Το συγκεκριμένο πιστοποιητικό εξετάζει την ικανότητα των υποψηφίων στην αναγνώριση των ειδών του αεροπορικού ταξιδιού, την χρήση του αεροπορικού αλφάβητου και των κωδικοποιήσεων, των GDS και των διαδικασιών όλων των τύπων κρατήσεων, την έκδοση και τη χρήση του voucher, αλλά και την ικανότητα σύνθεσης και κοστολόγησης πακέτου και σύναψης συμβολαίων, όπως allotment.

Αξιολογεί επίσης τις δεξιότητες/ ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας με τους παραγωγούς των τουριστικών προϊόντων όπως είναι τα ξενοδοχεία, οι ξεναγοί, αλλά και με τους πελάτες κατά τη διαδικασία κράτησης ή διαχείρισης αντιρρήσεων και παραπόνων των πελατών.

Το πιστοποιητικό ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ αφορά όλους τους εργαζόμενους στο

κλάδο του τουρισμού, αλλά και όσους θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο αυτό.

Εξεταζόμενες ενότητες / γνωστικά αντικείμενα:

  • Η Οργάνωση και η Λειτουργία των Τουριστικών Γραφείων
  • Κρατήσεις και Διεθνή Συστήματα Κρατήσεων
  • Έκδοση Αεροπορικών και Ακτοπλοϊκών Εισιτηρίων
  • Αεροπορικές Μεταφορές και Υπηρεσίες Αεροδρομίων
  • Επαγγελματικός Τουρισμός
  • Σχεδιασμός Τουριστικών Πακέτων
  • Εξυπηρέτηση Πελατών – Επικοινωνία και Τεχνικές Πωλήσεων
  • Στοιχεία Τουριστικής Νομοθεσίας
  • Αγγλικά