Το σχήμα πιστοποίησης ακολουθεί τις απαιτήσεις του Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024:2012 και τα κριτήρια του Ε.ΣΥ.Δ. (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης).

Ο τουρισμός υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει τουλάχιστον 220.000 θέσεις εργασίας -τις περισσότερες από κάθε άλλο κλάδο- μέσα στην επόμενη 10ετία (έρευνα ΣΕΒ – McKinsey). Το αρνητικό στοιχείο της «εποχικότητας» υπάρχουν πιθανότητες να ξεπεραστεί, καθώς βασικός στόχος της ακολουθούμενης πολιτικής είναι να διευρυνθεί η σεζόν και να διαφοροποιηθεί το προϊόν (ιατρικός, θρησκευτικός τουρισμός, αγροτουρισμός κ.λ.π).

Η ανάπτυξη έχει ήδη ξεκινήσει σε έναν κλάδο ο οποίος είναι «εντάσεως εργασίας». Δηλαδή, όσο αυξάνει η ζήτηση για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, τόσο περισσότερες είναι και οι θέσεις που δημιουργούνται.

Ο κομβικός ρόλος του Στελέχους στον χώρο της υποδοχής στον ευρύτερο τομέα της φιλοξενίας, είναι αυτός που θα καθορίσει την πρώτη εντύπωση του πελάτη για τις υπηρεσίες που θα απολαύσει. Είναι το καλωσόρισμα, η ενίσχυση του αισθήματος της ικανοποίησης των πελατών, η “βιτρίνα” της εταιρείας. Και είναι δεδομένο πόσο δύσκολα αλλάζει η πρώτη εντύπωση!

Το πιστοποιητικό «Υπηρεσίες υποδοχής και ψηφιακές δεξιότητες» της Vellum, στοχεύει στην πιστοποίηση των απαραίτητων εργασιών για την υποδοχή των πελατών σε κάποιο τουριστικό κατάλυμα, αλλά και στην πλήρη ενημέρωση, εξοικείωση και προσομοίωση των καθημερινών εργασιών που έχει να διαχειριστεί το Στέλεχος σ’ αυτή τη θέση.

Το συγκεκριμένο πιστοποιητικό, αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση για όσους θέλουν να εργαστούν, στο πιο νευραλγικό τμήμα ενός ξενοδοχείου, που δεν είναι άλλο από το τμήμα της Υποδοχής.

Το Πιστοποιητικό περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:

  • Η Τουριστική και Ξενοδοχειακή Βιομηχανία
  • Τουριστικά Καταλύματα και Διακρίσεις Τουριστικών Καταλυμάτων
  • Η Οργάνωση του Τμήματος Υποδοχής, Εργασιακές Σχέσεις, Υγιεινή –Ασφάλεια Εργαζομένων
  • Κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων -Πελατών αυτών και Όροι συνεργασίας μεταξύ ξενοδοχείων και τουριστικών πρακτορείων
  • Λειτουργίες Υποδοχής και Αρχές Φιλοξενίας
  • Κρατήσεις – Πωλήσεις -Συστήματα Η/Υ και εφαρμογές λογισμικού Front and Back office για την ηλεκτρονική διαχείριση των κρατήσεων δωματίων
  • Εργασίες Υποδοχής, Επικοινωνία – Εξυπηρέτηση πελατών και εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία
  • Αγγλικά