Στόχος είναι η εξέταση βασικών γνώσεων και τεχνογνωσίας των υποψηφίων, αναφορικά με το σύνθετο ρόλο του Εξωτερικού Πωλητή, τις απαραίτητες γνώσεις και τα εργαλεία που πρέπει να διαθέτει για να εξασφαλίζει την ικανοποίηση και τη πιστότητα των πελατών του, αλλά και τις λειτουργίες που καλείται να διεκπεραιώσει με στόχο πάντα την ανάπτυξη και τη κερδοφορία της εκάστοτε επιχείρησης.

Εξεταζόμενες ενότητες
  • Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ
  • Οργάνωση Πωλήσεων
  • Υποστήριξη μετά τη πώληση (after sales support)
  • Ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων
  • Ανάπτυξη οργανωτικών δεξιοτήτων