To σχήμα πιστοποίησης “Vellum Horizontal Skills – Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων /Modern Sales Techniques”, ακολουθεί τις απαιτήσεις του Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024:2012 και τα κριτήρια του Ε.ΣΥ.Δ. (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης).

Στη σημερινή αγορά, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, λόγω της οικονομικής κατάστασης, έχουν δημιουργηθεί αναπόφευκτα εύθραυστες ισορροπίες μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Ζωτικός παράγοντας σ’ αυτή την εύθραυστη ισορροπία είναι ο τομέας των πωλήσεων, όπου επηρεάζει άμεσα τόσο τα έσοδα όσο και το κόστος λειτουργίας κάθε επιχείρησης.

Η πιστή εφαρμογή ενός σχεδίου προσωπικής πώλησης, όπως αυτό εντάσσεται στο συνολικό εταιρικό προγραμματισμό, με όλες εκείνες τις λεπτομέρειες διαδικασίες που συντείνουν στην υλοποίηση του Σχεδίου Marketing, όπως εντάσσονται σ’ αυτό όλες οι ενέργειες προώθησης και βέβαια οι διαδικασίες των Προσωπικών Πωλήσεων, θα πρέπει να περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων δηλώσεις επί της εταιρικής ταυτότητας, ανάλυση της αγοράς, επιλογές στρατηγικού σχεδιασμού, διαδικασίες λήψης αποφάσεων, πολιτικής επιλογής αγορών, εκπαίδευση και μετεκπαίδευση, εταιρικής Οργάνωσης βάσει Ποιοτικών προδιαγραφών, πιθανά σενάρια πωλήσεων, κ.ά.. Στοιχεία οργάνωσης που επιλαμβάνονται και καθορίζουν τα ανώτερα διοικητικά όργανα, αλλά τα μεμονωμένα στελέχη πωλήσεων είναι υποχρεωμένα να γνωρίζουν και να υλοποιούν οι μεμονωμένοι πωλητές.

Σκοπός του πιστοποιητικού είναι να αξιολογήσει τις γνώσεις ενός υποψηφίου σε βασικές έννοιες επί της διαχείρισης των τεχνικών Πωλήσεων, όπως αυτές συνδέονται με την εκάστοτε κατάσταση της αγοράς, τις υιοθετούμενες αρχές του Marketing, τη συνολική Οργάνωση και Διοίκηση του τμήματος Πωλήσεων, καθώς και την Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, ως όρων και προϋποθέσεων επιτυχίας των πωλήσεων. Το πιστοποιητικό στις Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων αφορά όλους τους εργαζόμενους του κλάδου Πώλησης, αλλά και όσους θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο αυτό.

Οι εξεταζόμενες δεξιότητες του πιστοποιητικού “Vellum Horizontal Skills – Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων” είναι:

  • Ανάλυση Καταναλωτικής Συμπεριφοράς
  • Βασικές Αρχές Marketing
  • Τεχνικές Αποτελεσματικών Πωλήσεων
  • Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Πωλήσεων
  • Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας και Διαπραγμάτευσης
  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών