
To Vellum International Diploma In Marketing and Communications” απευθύνεται στο ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται ή προτίθεται να απασχοληθεί στη διοίκηση μιας επιχείρησης, εφαρμόζοντας εργαλεία διαχείρισης και επικοινωνίας μάρκετινγκ.
Το Μάρκετινγκ είναι ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, του οποίου η αξία πρέπει να σημειωθεί, για την αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Όπως και το παγκόσμιο μάρκετινγκ και η εταιρική κοινωνική ευθύνη, δύο βασικοί συντελεστές για την βέλτιστη εσωτερική και εξωτερική διαχείριση μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.
Ο κάτοχος του πιστοποιητικού “Vellum International Diploma in Marketing and Communications”, θα είναι σε θέση να αποδείξει τις δυνατότητες-δεξιότητές του στην:
- Εξοικείωση με βασικούς και θεμελιώδεις όρους του Μάρκετινγκ,
- Γνώση της στρατηγικής καθώς και της μεθοδολογίας που ακολουθείται, σύμφωνα με τις αρχές του Μάρκετινγκ, καταλήγοντας στον τρόπο σχεδίασης του κατάλληλου οργανωτικού πλαισίου που θα κινηθεί η εκάστοτε επιχείρηση ή οργανισμός,
- Κατανόηση της σημαντικότητας του Μάρκετινγκ σε όλα τα τμήματα μιας εταιρίας,
- Αποτελεσματικότητα ενός σωστά δομημένου σχεδίου Μάρκετινγκ και του τρόπου χειρισμού των εργαλείων και μεθόδων της στρατηγικής του,
- Κατανόηση σημαντικών εργαλείων, όπως το BCG Matrix, το Matrix Ansoff και η προσέγγιση GE, τα οποία βοηθούν στο να γίνουν καλύτεροι διαχειριστές και αναλυτές των προϊόντων και της αγοράς που απευθύνονται,
- Δημιουργία, παροχή και γνωστοποίηση της αξίας ενός προϊόντος στους πελάτες τους,
- Εφαρμογή τεχνικών και μεθόδων στρατηγικής του Μάρκετινγκ,
- Κατανόηση της αξίας της επικοινωνίας με υφιστάμενους αλλά και εν δυνάμει πελάτες,
- Αναγνώριση των όρων του Μάρκετινγκ ώστε να ερμηνεύουν ένα στρατηγικό σχέδιο,
- Στον προσδιορισμό το μίκρο και μικροπεριβάλλον μιας επιχείρησης,
- Διαχείριση με επιτυχία των πελατειακών σχέσεων,
- Αξιολόγηση μιας εκστρατείας μάρκετινγκ.
Τα θεματικά αντικείμενα στα οποία εξετάζονται οι Υποψήφιοι για το πιστοποιητικό “Vellum international Diploma in Marketing and Communications” είναι τα εξής:
- Έννοια μεθοδολογία και εφαρμογή Marketing
- Επιθυμία του Καταναλωτή
- Εξέλιξη του Marketing
- Περιβάλλον και Επικοινωνίες
- Στρατηγικές Marketing
- Αξιολόγηση και Τοποθέτηση