
Το πιστοποιητικό “Customer Experience – Μέτρηση και Βελτίωση Ικανοποίησης Πελατών”έχει σχεδιαστεί για να εξετάζει γνώσεις για την κατανόηση, μέτρησης και βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών. Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η ικανοποίηση των πελατών
αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας για κάθε επιχείρηση. Η
βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη πιστότητα, υψηλότερες πωλήσεις και θετική φήμη.
Η εξεταστέα ύλη και οι εξετάσεις διατίθενται στα Ελληνικά, ενώ οι τελικές εξετάσεις είναι
σχεδιασμένες ώστε να δίνουν στους υποψήφιους τη δυνατότητα να δείξουν ότι μπορούν να
εφαρμόσουν τις δεξιότητες που παρουσιάζονται στην εξεταστέα ύλη.
Σκοπός του πιστοποιητικού είναι να εξετάσει τις γνώσεις που απαιτούνται για τη βελτίωση
της εμπειρίας των πελατών στην επιχείρησή τους, όπως:
- Τη σημασία της εμπειρίας των πελατών και πώς αυτή επηρεάζει την επιχειρηματική
πτυχία. - Εφαρμογή αποτελεσματικών μεθόδων μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών.
Ανάλυση δεδομένων και εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για τη βελτίωση της
εμπειρίας των πελατών. - Σχεδίαση και υλοποίηση στρατηγικών βελτίωσης της ικανοποίησης των πελατών.
- Αποτελεσματική αντιμετώπιση των παραπόνων και της αρνητικής ανατροφοδότησης.
Εξεταζόμενες ενότητες:
- Εισαγωγή στην Ικανοποίηση Πελατών
- Θεωρητικά Μοντέλα Ικανοποίησης Πελατών
- Μέθοδοι Μέτρησης Ικανοποίησης Πελατών
- Τεχνολογικά Εργαλεία για τη Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών
- Στρατηγικές Βελτίωσης Ικανοποίησης Πελατών
- Διαχείριση Παραπόνων και Αρνητικής Ανατροφοδότησης
- Η Σημασία της Πελατοκεντρικής Κουλτούρας
- Εμπειρία Πελάτη στον Ψηφιακό Κόσμο
- Αναλύσεις Περιπτώσεων Επιχειρήσεων (Case Studies)
- Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Βελτίωσης Ικανοποίησης Πελατών