
Περιγραφή του ρόλου του Στελέχους Γραμματειακής Υποστήριξης
Κομβικός ο ρόλος του Στελέχους Γραμματειακής Υποστήριξης στο επιχειρησιακό περιβάλλον ιδιωτικό ή δημόσιο. Συμβάλει στη δημιουργία ενός εργασιακού κλίματος υψηλών προδιαγραφών, ξεκινώντας από την ευταξία και πειθαρχία του χώρου, καλλιεργώντας συνειδητά φιλικές σχέσεις, ενώ παράλληλα διευκολύνει τη διεκπεραίωση των εκάστοτε ανατιθέμενων εργασιών.
Αποτελεί πρόσωπο που χαίρει ιδιαίτερης εμπιστοσύνης από τα ανωτέρα διευθυντικά κλιμάκια με τα οποία συνεργάζεται, ενώ ταυτόχρονα είναι το στέλεχος που έχει τη δυνατότητα να εργάζεται αυτόνομα συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διοίκηση και λειτουργία της επιχείρησης.
Ειδικότερα, κάνοντας ορθολογική χρήση των μηχανών γραφείου, συντάσσει, δακτυλογραφεί και διεκπεραιώνει την εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία αλλά και κάθε είδους έντυπα. Ταξινομεί και αρχειοθετεί εισερχόμενα και εξερχόμενα έγγραφα, χειρίζεται τις Δημόσιες Σχέσεις της επιχείρησης και επιδιώκει ανάλογα με τη θέση του στην επιχείρηση την επίτευξη των στόχων αυτής. Παράλληλα, οργανώνει και διεκπεραιώνει ταξίδια, συναντήσεις, συ- σκέψεις και συνεντεύξεις ανώτερων στελεχών και τηρεί το ημερολόγιο καθημερινών δραστηριοτήτων τους. Το στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης οφείλει να χειρίζεται, αυτόνομα και υπεύθυνα, θέματα σχετικά με την οργάνωση και αποτελεσματική λειτουργία της διοίκησης μιας επιχείρησης, να αντιμετωπίζει θετικά κάθε είδους συμπεριφορά πολιτών/πελατών, προϊσταμένων και εσωτερικών ή εξωτερικών συνεργατών, και να προσαρμόζεται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο διοικητικό, οικονομικό και φορολογικό περιβάλλον, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες της προϊσταμένης αρχής.
Σκοπός του πιστοποιητικού
Σκοπός του πιστοποιητικού είναι να αξιολογήσει τις γνώσεις των υποψηφίων στο σύγχρονο περιβάλλον γραφείου κάθε οργανισμού, ιδιωτικού ή δημόσιου, διαχειριζόμενο καινοφανή τεχνολογία διαχείρισης πληροφοριών, μαζί με τα επιμέρους και κλασικά θέματα της επικοινωνίας, παρουσιάσεων, σύνταξης επιστολών και αναφορών, διεκπεραίωσης τηλεφωνημάτων, διαχείριση εγγράφων, όπως αρχειοθέτηση και μεταβίβαση, κλπ.
Οι εξεταζόμενες ενότητες που διατίθενται είναι οι παρακάτω :
- Καριέρα Assistant Manager
- Εταιρική Δομή & Περιβάλλον
- Θέματα Διοίκησης & Διαχείρισης Έργων
- Γραφείο & Τεχνολογία
- Διαχείριση Καθημερινότητας
- Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία
- Επικοινωνία σε Περιβάλλον Γραφείου
- Διευθέτηση Δύσκολων Καταστάσεων
- Προσωπική Ανάπτυξη
Προφίλ Εξέτασης
- Η εξέταση υλοποιείται μέσω της εξεταστικής μεθόδου examiny (μέσω απομακρυσμένης επιτήρησης)
- Ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε τριάντα (30) ερωτήσεις κλειστού τύπου.
- Η βάση επιτυχίας είναι 70%.
- Η διάρκεια της εξέτασης είναι 45 λεπτά.