
Το πιστοποιητικό Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Total Quality Management – TQM) είναι σχεδιασμένο να εξετάζει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την εφαρμογή αρχών και πρακτικών ποιότητας σε έναν οργανισμό. Τις θεμελιώδεις έννοιες, όπως η διαχείριση ποιότητας, η στατιστική ανάλυση και η συνεχής βελτίωση, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη κατανόηση του πώς να ενσωματώνεται η ποιότητα σε κάθε επίπεδο της επιχείρησης.
Η εξεταστέα ύλη και οι εξετάσεις διατίθενται στα Ελληνικά, ενώ οι τελικές εξετάσεις είναι σχεδιασμένες ώστε να δίνουν στους υποψήφιους τη δυνατότητα να δείξουν ότι μπορούν να εφαρμόσουν τις δεξιότητες που παρουσιάζονται στην εξεταστέα ύλη.
Σκοπός του πιστοποιητικού είναι να εξετάσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται στην ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων, που είναι κρίσιμες για την επιτυχή υλοποίηση του TQM. Πώς να ηγηθούν ομάδων, να διαχειριστούν έργα ποιότητας και να εμπλέξουν όλα τα επίπεδα του οργανισμού στη διαδικασία βελτίωσης. Μέσα από τη δέσμευση της ηγεσίας και τη δημιουργία μιας κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης, οι εκπαιδευόμενοι ενθαρρύνονται να προωθήσουν τη διαρκή επιδίωξη της αριστείας στον χώρο εργασίας τους.
Εξεταζόμενες ενότητες:
- Εισαγωγή στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM)
- Βασικές Αρχές και Στοιχεία της TQM
- Ηγεσία και Δέσμευση της Διοίκησης
- Στρατηγικός Σχεδιασμός και Διοίκηση Ποιότητας
- Εργαλεία και Τεχνικές Διοίκησης Ποιότητας
- Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων και Συμμετοχή Εργαζομένων
- Πελατοκεντρική Προσέγγιση και Ικανοποίηση Πελατών
- Συνεχής Βελτίωση και Καινοτομία
- Πρότυπα και Πιστοποιήσεις Ποιότητας